КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС

Отримання електронних довірчих послуг РРО

Отримання електронних довірчих послуг


До початку реєстрації та отримання електронних довірчих послуг вам необхідно обов’язково ознайомитись з цими документами:

Витяг з Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №1 до Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №2 до Регламенту Кваліфікованого
надавача ЕДП ІДД ДПС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Договір про надання ЕДП

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС ( www.acskidd.gov.ua) (далі – Сайт Надавача).

3. Згенерувати особисті ключі можливо:

3.1. Безпосередньо у відокремлених пунктах реєстрації Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС (далі – ВПР).

3.2. На Сайті Надавача за допомогою онлайн сервісу «Генерація ключів». Запити направляються на електронну поштову скриньку обраного ВПР. У випадку направлення декількох пар Запитів, формування кваліфікованих сертифікатів здійснюється з використанням останніх надісланих на момент реєстрації користувача.

3.3. Тільки для юридичних осіб. На стаціонарному робочому місці або на власному портативному обчислювальному пристрої заявника, за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1». Запити на формування кваліфікованих сертифікатів підпису та шифрування (далі – Запити) зберігаються користувачем у форматах: «ПІБ EU-XXXXXXXX.p10» та «ПІБ EU-KEP-XXXXXXXX.p10» відповідно (для електронної печатки замість «ПІБ» зазначається «найменування печатки та ЄДРПОУ юридичної особи»). Розширення файлу запиту (.p10) повинно залишатися без змін.

Наприклад:

Петренко Петро Васильович EU-6E50VH92.p10;

Петренко Петро Васильович EU-KEP-3R15GT23.p10, де:

«Петренко Петро Васильович» – прізвище, ім’я по батькові підписувача;

«EU-6E50VH92.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування кваліфікованого сертифіката підпису, що створюється за замовчуванням;

«EU-KEP-3R15GT23.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування кваліфікованого сертифіката шифрування, що створюється за замовчуванням.

Передача до ВПР сформованих користувачем Запитів здійснюється засобами електронної пошти чи на носієві інформації особисто користувачем або відповідальною особою. Перед генерацією особистого ключа рекомендуємо переглянути «Відеоінструкцію з самостійної генерації ключів заявником».

4. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з'ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо). Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

5. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Докладніше

6. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом ви можете завантажити ТУТ

7. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.



ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ


Якщо ви ознайомились з Регламентом Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС та умовами Договору про надання електронних довірчих послуг та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи.

Для завантаження форм реєстраційних документів та зразків їх заповнення, перегляду переліку документів, необхідних для реєстрації, з наведеного нижче переліку оберіть відповідну вам категорію та перейдіть за посиланням:

електронна печатка для РРО (Юридична особа)

електронна печатка для РРО (Фізична особа)

юридична особа

філії та представництва юридичної особи

фізична особа

іноземні представництва

органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

договір про спільну діяльність/договір управління майном/угода про розподіл продукції

технологічні сертифікати

Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою.

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну поштову скриньку inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.



Шановні клієнти!

З метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС (далі – Надавач) повідомляє, що надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань та з обмеженою кількістю одночасного перебування людей у приміщеннях відокремлених пунктів реєстрації (далі – ВПР), в залежності від кількості працюючих робочих місць (на 1 працівника ВПР 1 відвідувач).

Для отримання ЕДП користувачу необхідно:

ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;

здійснити попередній запис до відповідного ВПР (у разі потреби отримати консультацію) засобами телефонного зв’язку починаючи з 8 год. 00 хв. (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти». Звертаємо Вашу увагу на те, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 00 хв. до 10 год. 00 хв.);

підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію;

прийти у відповідний ВПР на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).

Ознайомлений