КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ДФС

Отримання електронних довірчих послуг

Отримання електронних довірчих послуг


До початку реєстрації та отримання електронних довірчих послуг вам необхідно обов’язково ознайомитись з цими документами:


Витяг з Регламенту АЦСК ІДД ДФС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №1 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС


IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС


IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №3 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №4 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС


IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №5 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Зміни №6 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Договір про надання ЕДП

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Витяг з Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС (набуття чинності з 01.08.2019р.)

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Договір про надання ЕДП затверджений 18.07.2019р.

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ІДД кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з'ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Докладніше


5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом ви можете завантажити   ТУТ

6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ІДД, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.



ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ


Якщо ви ознайомились з Регламентом Кваліфікованого надавача ІДД та умовами Договору про надання електронних довірчих послуг та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи.

Для завантаження форм реєстраційних документів та зразків їх заповнення, перегляду переліку документів, необхідних для реєстрації, з наведеного нижче переліку оберіть відповідну вам категорію та перейдіть за посиланням:

юридична особа

філії та представництва юридичної особи

фізична особа

іноземні представництва

органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

договір про спільну діяльність/договір управління майном/угода про розподіл продукції

технологічні сертифікати

Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ІДД за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою.

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до Кваліфікованого надавача ІДД за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.