КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС

Новини

08 вересня 2021 | Про внесення змін до Регламенту Надавача

Шановні клієнти!

Для удосконалення процедур надання електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) внесено зміни до Регламенту Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Регламент Надавача).

Зміни № 4 до Регламенту Надавача передбачають спрощення процедури отримання ЕДП фізичними особами та надання ЕДП юридичним особам – нерезидентам.

Відповідно до пункту 1.3 Регламенту Надавача, зміни внесені до Регламенту Надавача набирають чинності через десять календарних днів з моменту розміщення зазначених змін на офіційному інформаційному ресурсі Надавача (далі – Сайт), після чого інформаційне наповнення Сайту буде приведено у відповідність до цих змін.

Переглянути Зміни № 4 до Регламенту Надавача можна тут».

31 серпня 2021 | Про отримання атестату відповідності КСЗІ ІТС КНЕДП ІДД ДПС

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС успішно пройшов перевірку відповідності інформаційно-телекомунікаційної системи вимогам нормативних документів у сфері технічного захисту інформації та за результатами державної експертизи отримав Атестат відповідності від 26 серпня 2021 року №23241 комплексної системи захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи.

25 серпня 2021 | Про використання е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС (далі – Надавач) приєднався до «Дії».

З 23 серпня 2021 року набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», яким передбачено закріплення на рівні закону України можливості використання громадянами України відображення в електронній формі інформації, що міститься у паспорті громадянина України у формі картки (далі – е-паспорт), у паспорті громадянина України для виїзду за кордон (далі – е-паспорт для виїзду за кордон), а також у інших документах, в яких відображається інформація про реєстраційний номер облікової картки платника податків та/або про зареєстроване місце проживання.

Тобто, починаючи з 23 серпня 2021 року, власникам е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон не потрібно надавати копії документів, що посвідчують особу чи її спеціальний статус, під час отримання послуг у Надавача.

16 лютого 2021 | Електронний підпис – ключ до цифрового світу! Освітній курс від Міністерства цифрової трансформації України.

Шановні клієнти!

Електронний підпис необхідний для реалізації функцій електронної демократії, забезпечення доступу громадян та бізнесу до отримання публічних послуг онлайн, переходу до електронного документообігу та спрощення ведення бізнесу. Проте у громадян часто виникає багато запитань, на які потрібно давати відповіді. Які можливості дає електронний підпис? Як безпечно його зберігати? Де отримати?
Як використовувати? Як підписати документ? Всі ці та багато інших запитань, а також відповіді на них розміщені в освітньому серіалі за посиланням https://osvita.diia.gov.ua/courses/digital-signature/seria-1---faq-z-e-pidpisu.

18 листопада 2020 | Про перехід з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації у програмному забезпеченні «ІІТ Користувач ЦСК-1»

Шановні клієнти!

У зв’язку з актуальністю питання щодо переходу з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації у програмному забезпеченні «ІІТ Користувач ЦСК-1» (під час генерації особистих ключів), кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковим департаментом ДПС доповнено "Настанову користувача" пунктом 7 «Перехід на ЗНКІ за електронним запитом».

13 листопада 2020 | Про електронний сервіс повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом та перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації

Шановні клієнти!

Нагадуємо, що усім користувачам кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС
(далі – Надавач) доступний електронний сервіс Повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

Основною перевагою електронного сервісу є можливість дистанційного цілодобового формування сертифікатів (зокрема, з незахищеного носія ключової інформації на захищений носій ключової інформації),
без обов’язкового відвідування представництв Надавача. Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж захищених носіїв ключової інформації наведений нижче.

Варто зазначити, що сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання сервісу Вам необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення
«ІІТ Користувач ЦСК-1»
або скористатись даним сервісом на нашому офіційному інформаційному ресурсі онлайн.

Додатково, усім клієнтам Надавача рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом.

Також, повідомляємо, що існує альтернативний спосіб дистанційного скасування сертифікатів, за допомогою засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1» .

Перелік суб’єктів

Переглянути архів

Шановні клієнти!

З метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС (далі – Надавач) повідомляє, що надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань та з обмеженою кількістю одночасного перебування людей у приміщеннях відокремлених пунктів реєстрації (далі – ВПР), в залежності від кількості працюючих робочих місць (на 1 працівника ВПР 1 відвідувач).

Для отримання ЕДП користувачу необхідно:

ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;

підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію;

звернутися до обраного ВПР з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).

Ознайомлений