КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ДФС

Органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

ОРГАНИ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ, ОРГАНИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ, ПІДПРИЄМСТВА, УСТАНОВИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ДЕРЖАВНОЇ ФОРМИ ВЛАСНОСТІ

Документи, необхідні для отримання ЕДП:


  • заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;

  • додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання ЕДП для більш ніж однієї особи), у двох примірниках;

  • оригінал статуту юридичної особи (положення) або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення) (крім тих хто зареєструвався або вніс зміни в установчі документи починаючи з 01.01.2016 та мають електронний примірник документів, який розміщено у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань);

  • копія рішення керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі (надається у разі звернення відповідальної особи для формування технологічних сертифікатів, скасування, блокування або поновлення сертифікатів);

  • оригінал та засвідчена копія* дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);

  • оригінал та засвідчена копія* паспорта громадянина України (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток), або копія з обох сторін безконтактного електронного носія (у випадку наявності паспорта громадянина України виготовленого у формі ID-картки), або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі;

  • оригінал та засвідчена копія* посвідчення біженця, або посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, або копія, з обох сторін, безконтактного електронного носія (у випадку наявності посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання виготовленої у формі ID-картки), або паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову;

  • оригінал та засвідчена копія* документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

  • засвідчена копія* картки платника податків (ідентифікаційного номера). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

До реєстраційних документів також потрібно додавати:


У разі здійснення генерації особистих ключів на робочому місці заявника за допомогою програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1. – запити на формування кваліфікованих сертифікатів для кожного заявника в електронному вигляді;

При здійсненні генерації особистих ключів заявником на своєму робочому місці, заявник повинен зберігати запити (2 шт.) на формування кваліфікованих сертифікатів у форматах: «ПІБ EU-XXXXXXXX.p10» та «ПІБ EU-KEP-XXXXXXXX.p10» («Електронна печатка ДП «ЛІТАК» EU-XXXXXXXX.p10» та («Електронна печатка ДП «ЛІТАК» EU-KEP-XXXXXXXX.p10» для запитів на формування кваліфікованих сертифікатів для електронної печатки). Розширення файлу запиту (.p10) повинно залишатися без змін.


Наприклад:


Петренко Петро Васильович EU-6E50VH92.p10;


Петренко Петро Васильович EU-KEP-3R15GT23.p10, де:

  • «Петренко Петро Васильович» – прізвище, ім’я по батькові заявника;

  • «EU-6E50VH92.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката кваліфікованого електронного підпису, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням;

  • «EU-KEP-3R15GT23.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката за протоколом розподілу, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням.

Перед генерацією особистого ключа рекомендуємо переглянути
«Відеоінструкцію з самостійної генерації ключів заявником».


ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

*- відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.

**- відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади співробітника відповідального за виготовлення, засвідчення та видавання копій, його особистого підпису, ініціалів та прізвища, дати засвідчення та скріплюється відбитком печатки (за наявності).

Використання факсимільного підпису на документах, що надаються при реєстрації та при завірянні документів не допускається.

До розгляду не приймаються документи та копії документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати. Копії документів мають бути належної якості, відповідати оригіналу, тобто повністю відтворювати інформацію оригіналу (текст, фото та реквізити документів).

Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Для уникнення помилок при заповненні документів уважно ознайомтесь з Пам’яткою щодо заповнення Реєстраційної картки для юридичної особи

УВАГА! Для недопущення помилок при заповненні "Реєстраційної картки" в форматі ".xls", окремі поля, які не потребують редагування, є заблокованими.

IMAGE

Завантажити комплект документів одним файлом




Форми документів:
IMAGE

Реєстраційна картка для юридичної особи

IMAGE

Зразок заповнення Реєстраційної картки для юридичної особи

IMAGE

Додаток до Реєстраційної картки

IMAGE

Зразок заповнення Додатку до Реєстраційної картки

IMAGE

Зразок наказу «Про визначення відповідальної особи за організацію використання кваліфікованих електронних довірчих послуг»


Шановні клієнти!

Повідомляємо, що на офіційному інформаційному ресурсі acskidd.gov.ua (далі – Сайт) Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Надавач) опубліковано Регламент Надавача, який набрав чинність з 01.08.2019.

Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті.

Додатково повідомляємо, що клієнти Надавача зможуть отримати електронні довірчі послуги від Надавача також на захищені носії ключової інформації.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж. захищених носіїв ключової інформації розміщено на Сайті.

Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на незахищений або захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

У зв’язку з неможливістю суб’єктів, які здійснюють продаж захищених носіїв ключової інформації задовольнити попит на захищені носії ключової інформації, Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДФС продовжує надавати електронні довірчі послуги без обов’язкової генерації особистих ключів користувачів виключно на захищені носії ключової інформації.

Ознайомлений

-->