Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

ЮРИДИЧНА ОСОБА, ЗАРЕЄСТРОВАНА НА ТЕРИТОРІЇ ДОНЕЦЬКОЇ АБО ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ, УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ ЯКОЇ ВТРАЧЕНО

Документи, необхідні для отримання послуг ЕЦП юридичною особою зареєстрованої на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено:

    • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено) встановленого зразка зі згодою на обробку персональних даних підписувача та зазначенням обставин втрати установчих документів, у двох примірниках;

    • додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (у разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох осіб), у двох примірниках;

    • копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання) (паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, дипломатичного чи службового паспорта, засвідчена підписом власника (для осіб, зазначених в абзаці другому підпункту 5.7 Регламенту);

    • копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

    • копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

    • копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

    • * - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.


      УВАГА! Отримати послуги ЕЦП можна в представництвах АЦСК ІДД ДФС виключно у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.

      У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.
      У цьому випадку заявник надає оригінал та копію нотаріально посвідченої довіреності з відповідними повноваженнями (подання до ВПР реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника тощо), а також копію паспорта повіреного (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінку з відміткою про реєстрацію місця проживання), засвідчену підписом власника.
      Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в нотаріально посвідченій довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.
      Під час процедури ідентифікації повірена особа повинна пред’явити оригінал паспорта громадянина України, а за його відсутності паспорта громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідки на тимчасове/постійне проживання, посвідчення біженця або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.

      Окрім того, для запобігання доступу сторонніх осіб до ключової інформації підписувачів довірена особа разом з комплектом реєстраційних документів має надати конверти з розрахунку один конверт для одного носія особистого ключа підписувача.
      Ненадання достатньої кількості конвертів для носіїв ключової інформації підписувачів є підставою для прийняття рішення про відмову в наданні послуг електронного цифрового підпису.


ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

У Реєстраційній картці обов’язково зазначаються обставини втрати установчих документів.

Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника юридичної особи з прикладенням печатки юридичної особи (за її наявності). Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається.

До розгляду не приймаються документи, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.

Для уникнення помилок при заповненні документів уважно ознайомтесь з Пам'яткою щодо заповнення Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено)


УВАГА! Для недопущення зайвих помилок при заповненні "Реєстраційної картки" в форматі ".xls", окремі поля, які не потребують редагування, є заблокованими.

IMAGE

Завантажити комплект документів одним файлом

IMAGE

Завантажити оновлений комплект документів одним файлом
(набирає чинності з 01.07.2016)




Форми документів:
IMAGE

Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено)

IMAGE

Зразок заповнення Реєстраційної картки (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської області, установчі документи якої втрачено)

IMAGE

Додаток до розділу 2 реєстраційної картки

IMAGE

Зразок заповнення Додатку до розділу 2 реєстраційної картки


Актуально
Про нові форми реєстраційних документів

Про особливості надання послуг ЕЦП