Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів    0 800 501 007

РЕЄСТРАЦІЯ КОРИСТУВАЧІВ


До початку реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису вам необхідно обов’язково ознайомитись з цими документами:

Витяг з Регламенту АЦСК ІДД Міндоходів

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Договір про надання послуг ЕЦП

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 2 (два) роки з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки).

УВАГА! Особистий ключ має властивості прихованого файлу і відображається, якщо у налаштуваннях папок включена функція відображення прихованих файлів.

4. Програмне забезпечення для роботи з електронним цифровим підписом, в тому числі для подання звітності до органів Міндоходів в електронному вигляді, ви можете завантажити  ТУТ

5. Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

6. Відповідно до п. 5 постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452 органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності можуть отримувати послуги електронного цифрового підпису лише від одного акредитованого центру сертифікації ключів.



ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ


Якщо ви ознайомились з Регламентом АЦСК ІДД та умовами Договору про надання послуг електронного цифрового підпису та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи.

З наведеного нижче переліку оберіть відповідну вам категорію та перейдіть за посиланням:

юридична особа

фізична особа – підприємець

фізична особа

самозайнята особа

філії та представництва юридичної особи приватного права

іноземні представництва

органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання послуг електронного цифрового підпису зверніться до будь-якого представництва АЦСК ІДД за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою.

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну адресу inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до АЦСК ІДД за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

Актуально
Про оновлення Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД Міндоходів

Нова форма Заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа