АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ КЛЮЧІВ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДФС

Новини

19 листопада 2018 | Про отримання електронних довірчих послуг

З метою створення сприятливих умов для клієнтів АЦСК ІДД ДФС скасовує обмеження щодо отримання електронних довірчих послуг у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.

Від сьогодні усі категорії клієнтів мають змогу отримати електронні довірчі послуги у будь-якому представництві АЦСК ІДД ДФС.

Додатково нагадуємо, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

12 листопада 2018 | До уваги фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність

Шановні клієнти!


Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018, передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Разом з цим, створювач електронної печатки – це юридична особа, яка створює електронну печатку.

З огляду на те, що створювачем електронної печатки може бути виключно юридична особа, починаючи з 07.11.2018 Інформаційно-довідковий департамент ДФС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (в т.ч. підприємців та тих, що провадять незалежну професійну діяльність).

Просимо враховувати зазначену норму під час підготовки реєстраційних документів.

Додатково повідомляємо, що фізичні особи, які отримують сертифікати починаючи з 07.11.2018 можуть здійснювати подання електронної податкової звітності та реєструвати податкові накладні використовуючи власний електронний підпис.

09 листопада 2018 | Про впровадження електронного сервісу дистанційного формування сертифікатів

Шановні клієнти!


Від сьогодні, усім користувачам Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС став доступний новий електронний сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, який в першу чергу розроблено для діючих клієнтів АЦСК ІДД ДФС, яких на сьогодні майже 1 млн. Запуск нового сервісу став можливим завдяки плідній співпраці фахівців Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та ПрАТ «Інститут інформаційних технологій».

Основною перевагою електронного сервісу є можливість дистанційного цілодобового формування сертифікатів, без обов’язкового відвідування представництв АЦСК ІДД ДФС.

Варто зазначити, що сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Додатково, усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу розміщено у відповідному розділі Настанови користувача (стор. 70).

05 листопада 2018 | Про відкриття представництва

Шановні клієнти!


Завдяки плідній співпраці Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, а також враховуючи стрімкий розвиток електронних послуг в Україні (онлайн реєстрація бізнесу, отримання допомоги при народженні дитини, подання електронної звітності тощо), 06 листопада 2018 року у приміщенні Центру надання адміністративних послуг за адресою: м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка (Суворова), 15, каб. № 11, о 11 год. 00 хв. відбудеться відкриття представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС.

05 листопада 2018 | Про затвердження нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!


У зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та з метою забезпечення стабільної роботи АЦСК ІДД ДФС наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 № 121 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання електронних довірчих послуг;

Реєстраційна картка для фізичної особи;

Реєстраційна картка для юридичної особи;

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 06 листопада 2018 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».

Додатково повідомляємо, що починаючи 07.11.2018 фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

23 жовтня 2018 | Про строк чинності посилених сертифікатів

Шановні клієнти!


З метою гармонізації законодавства України з Європейським союзом, враховуючи вимоги Регламенту (ЄС) № 910/2014 Європейського Парламенту та Ради від 23 липня 2014 року Про електронну ідентифікацію та довірчі послуги для електронних транзакцій в межах внутрішнього ринку та про скасування Директиви 1999/93/ЄС, Верховною Радою України 05.10.2017 прийнято Закон України № 2155 «Про електронні довірчі послуги», основні положення якого набирають чинності 07.11.2018.

У свою чергу Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС (далі – АЦСК ІДД ДФС), як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, з 07 листопада 2018 року почне формувати усім своїм клієнтам виключно кваліфіковані сертифікати. Варто зазначити, що такі сертифікати як і раніше будуть використовуватись користувачами електронних довірчих послуг для подання електронної звітності, організації електронного документообігу, отримання адміністративних послуг в електронному вигляді тощо.

Разом з цим, посилені сертифікати відкритих ключів, що були сформовані до 07.11.2018 будуть і надалі обслуговуватись АЦСК ІДД ДФС до закінчення їх строку чинності.

Додатково повідомляємо, що найближчим часом на інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС (https://acskidd.gov.ua) буде розміщено нові форми реєстраційних карток, які необхідно буде використовувати для отримання електронних довірчих послуг починаючи з 07.11.2018.


09 жовтня 2018 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з 01 січня до 01 квітня особи зазначені в пункті 1, підпунктах "а" і "в" пункту 2, пункті 5 частини першої статті 3 цього Закону (далі – суб’єкти декларування), зобов’язані щорічно подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП рекомендуємо завчасно звернутися до АЦСК ІДД ДФС.

Додатково повідомляємо, що для початку заповнення вказаної декларації необхідно перейти на веб-портал НАЗК та авторизуватись за допомогою особистого ключа ЕЦП (файл Key-6.dat) або за допомогою апаратного носія особистого ключа та ввести актуальну адресу електронної поштової скриньки (бажано використовувати поштові скриньки доменних зон «ua», «net» або «com»). Детальну інформацію щодо порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування розміщено на веб-сайті НАЗК.

«Рекомендації при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій» та «Рекомендації до чергового етапу електронного декларування» розміщено на веб-сайті НАЗК у розділі «Декларування».

Довідкові служби НАЗК:

Довідка щодо заповнення декларацій: +38 (044) 200-08-29.

Технічна допомога: +38 (044) 200-06-94, support@nazk.gov.ua.

17 вересня 2018 | Кількість клієнтів зростає

Шановні клієнти!


З початку 2018 року послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) надано 232,8 тис. клієнтам та сформовано майже 667,9 тис. посилених сертифікатів.

Найчастіше послугами ЕЦП, як і раніше, користуються фізичні особи (163,6 тис. осіб, що становить майже 70 % від загальної кількості клієнтів АЦСК ІДД ДФС).

На сьогоднішній день, з початку створення АЦСК ІДД ДФС послугами ЕЦП скористалось майже 2 млн. 649 тис. клієнтів, яким сформовано 6 млн. 809,8 тис. посилених сертифікатів.

Крім цього, значно зросла популярність використання ЕЦП. З початку 2018 року станом на 17.09.2018 АЦСК ІДД ДФС надано більше 80 млн. позначок часу. Для порівняння за весь 2017 рік АЦСК ІДД ДФС надано 77 млн. позначок часу.

03 вересня 2018 | Про особливості отримання сертифікатів відкритих ключів

Шановні клієнти!


Наступним повідомляємо, що з 07 листопада 2018 року набирає чинності Закон України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон).

Пунктом 2 статті 22 Закону встановлено, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності за паспортом громадянина України або за іншими документами, які унеможливлюють виникнення будь-яких сумнівів щодо особи, відповідно до законодавства про Єдиний державний демографічний реєстр та про документи, що посвідчують особу, підтверджують громадянство України чи спеціальний статус особи.

Таким чином, починаючи з 07.11.2018 отримати послуги з формування кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів за довіреністю (в т.ч. посвідченою нотаріально) буде неможливо.

23 серпня 2018 | Про оновлення версії надійного засобу електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК-1»

Шановні клієнти!

Наступним повідомляємо про оновлення версії програмного забезпечення надійний засіб електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Останню версію надійного засобу електронного цифрового підпису – «ІІТ Користувач ЦСК-1» та Настанови користувача розміщено у розділі «Програмне забезпечення» офіційного-інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.

09 серпня 2018 | Про передислокацію представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС у Дніпровському районі м. Києва

Шановні клієнти!

Починаючи з 13.08.2018 представництво АЦСК ІДД ДФС, що розміщується за адресою м. Київ, Харківське шосе, буд. 4а припиняє надання послуг електронного цифрового підпису, у зв’язку з передислокацією.

Інформацію щодо нового місця розташування та дати відкриття представництва АЦСК ІДД ДФС у Дніпровському районі м. Києва буде повідомлено додатково.

Для отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису запрошуємо суб’єктів господарювання та громадян до найближчого представництва АЦСК ІДД ДФС, яке розміщується за адресою: м. Київ, вул. Кошиця, буд. 3, 1-й пов. (приміщення ДПІ у Дарницькому районі м. Києва). Повний перелік представництв АЦСК ІДД ДФС у м. Києві можна переглянути за посиланням.

06 серпня 2018 | Про засвідчення копій

Шановні клієнти!

Регламентом АЦСК ІДД ДФС передбачено, що копії документів та витяги з них, що подаються на реєстрацію, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються відповідно до діючого законодавства.

На сьогодні, порядок виготовлення копій документів визначено ДСТУ 4163-2003 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів» та Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» (далі – Правила).

Так, відмітка про засвідчення копії документа складається зі слів: «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.‬‬‬

Додатково, Правилами передбачено, що напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій». У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.

Звертаємо увагу, що дія зазначених вище нормативно-правових актів поширюється на організаційно-розпорядчі документи – постанови, розпорядження, накази, положення, рішення, протоколи, акти, листи тощо, створювані в результаті діяльності органів державної влади України, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та їх об’єднань усіх форм власності.‬

03 травня 2018 | Кількість клієнтів зростає

Шановні клієнти!

З початку 2018 року послуги електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) надано 130 тис. клієнтам та сформовано майже 361 тис. посилених сертифікатів.

Найчастіше послугами ЕЦП, як і раніше, користуються фізичні особи (95 тис. осіб, що становить майже 74 % від загальної кількості клієнтів АЦСК ІДД ДФС).

На сьогоднішній день, з початку створення АЦСК ІДД ДФС послугами ЕЦП скористалось майже 2,6 млн. клієнтів, яким сформовано близько 6,5 млн. посилених сертифікатів.

30 березня 2018 | Про передислокацію відокремленого пункту реєстрації у м. Кременчук

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що з 03.04.2018 відокремлений пункт реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС у м. Кременчук буде здійснювати надання послуг електронного цифрового підпису за новою адресою: м. Кременчук, вул. Троїцька, буд. 76, каб. 102.

21 березня 2018 | Про роботу представництв АЦСК ІДД ДФС в період кампанії декларування.

У зв’язку з наближенням граничного терміну для декларування доходів особами на яких поширюється дія Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції», а також з огляду на велику кількість бажаючих отримати безкоштовні послуги електронного цифрового підпису, повідомляємо, що віддалені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС додатково будуть працювати 24.03.2018 та 31.03.2018 з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

21 лютого 2018 | Про зміну технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що для підтримання належного рівня функціонування програмного забезпечення, яке використовується для підписання електронних документів необхідно завантажити та додати до «файлового сховища сертифікатів» нові технологічні сертифікати центру та серверів центру.

Завантажити нові технологічні сертифікати можна тут».

Повний перелік актуальних технологічних сертифікатів АЦСК ІДД ДФС розміщено у розділі «Сертифікати АЦСК» офіційного інформаційного ресурсу.

19 лютого 2018 | До уваги посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що при здійсненні генерації ключів електронного цифрового підпису підписувачем на своєму робочому місці необхідно використовувати останню версію програмного забезпечення надійний засіб електронного цифрового підпису - "ІІТ Користувач ЦСК-1".

Починаючи з 21.02.2018 формування АЦСК ІДД ДФС посилених сертифікатів для ключів електронного цифрового підпису, які згенеровані з використанням програмного забезпечення попередніх версій, буде неможливим.

Останню версію надійного засобу електронного цифрового підпису - "ІІТ Користувач ЦСК-1" розміщено тут ».

Переглянути архів