Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

Новини

07 грудня 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам

Шановні клієнти!

Статтею 78 Господарського кодексу України визначено, що комунальне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Майно комунального підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство). Варто зауважити, що комунальні підприємства не є юридичними особами державної форми власності.

Таким чином, надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам здійснюється відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС, який визначає порядок ідентифікації та реєстрації юридичних осіб.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для
отримання послуг електронного цифрового підпису комунальними підприємствами можна переглянути ТУТ.

22 листопада 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевих рад

Шановні клієнти!

Законом України від 11 липня 2002 року №93-IV «Про статус депутатів місцевих рад», визначено, що депутат місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) є повноважним і рівноправним членом відповідної ради – представницького органу місцевого самоврядування. Разом з цим, статтею 16 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Порядком застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року №1452 передбачено, що відповідальна особа установи забезпечує, зокрема, подання до акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) інформації, необхідної для отримання послуг, пов’язаних з електронним цифровим підписом.

Таким чином, надання АЦСК ІДД ДФС послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) здійснюється через відповідальну особу, визначену окремим розпорядженням голови (керівника) такої ради.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису органами місцевого самоврядування можна переглянути ТУТ.

07 листопада 2016 | Про нові технологічні сертифікати шлюзу приймання звітності ДФС

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати шлюзу приймання та обробки електронної звітності ДФС, які необхідно буде використовувати з 15.11.2016 при поданні електронних звітів до ДФС.

Завантажити зазначені вище технологічні сертифікати можна у розділі «Сертифікати АЦСК».

Більш детальну інформацію можна переглянути ТУТ.

28 жовтня 2016 | Продовження часу роботи ВПР АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку із завершенням кампанії декларування доходів державними службовцями відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» та великою кількістю бажаючих отримати послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС подовжено час роботи віддалених пунктів реєстрації 28.10.2016 до 19 год. 00 хв.

Додатково, віддалені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС будуть працювати 29.10.2016 з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

04 жовтня 2016 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон), у 2016 році службові особи, які на день початку роботи зазначеної системи займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.

Таким чином, для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ ЕЦП отриманий для виконання своїх службових обов’язків.

Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Додатково повідомляємо, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

12 серпня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 05 вересня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 02 вересня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

11 серпня 2016 | Про затвердження нової редакції Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації, затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС набуде чинності з 20.08.2016, після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до чинного Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

Переглянути нову редакцію Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

18 липня 2016 | Про особливості надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що на виконання Закону України від 09 квітня 2015 року №317 «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» та окремих Постанов Верховної Ради України про перейменування адміністративно-територіальних одиниць, розпорядником Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) було внесено зміни до облікових даних суб’єктів господарювання, а саме – перейменовано назви міст, селищ, сіл, районів, районів у містах та вулиць.

Для уникнення непорозумінь під час отримання послуг електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС реєстраційні картки необхідно заповнювати наступним чином:


  • для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців у поле юридична адреса (місце знаходження філії), адреса реєстрації місця проживання необхідно вказувати інформацію відповідно до даних Єдиного державного реєстру;

  • для фізичних осіб, у тому числі, які здійснюють незалежну професійну діяльність, слід зазначати адресу реєстрації місця проживання відповідно до паспортного документа.


Дякуємо за розуміння.

22 червня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 01 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

12 травня 2016 | Про особливості надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!

Для економії Вашого часу та уникнення черг рекомендуємо звертатися за послугами ЕЦП завчасно та не відкладати візит до АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Таким чином, процедура отримання послуг ЕЦП буде більш комфортною, а адміністратор реєстрації АЦСК ІДД ДФС матиме змогу надати більш детальну консультацію з питань отримання та застосування послуг ЕЦП.

Дякуємо за взаєморозуміння.

12 травня 2016 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

29 квітня 2016 | Про режим роботи АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Щиро вітаємо Вас із травневими святами та бажаємо щасливого Великодня!

Повідомляємо, що в святкові дні відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть за наступим графіком:

2, 3 травня – вихідні дні

4, 5, 6 травня – робочі дні

9 травня – вихідний день

З 10 травня відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть у штатному режимі.

25 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 25.04.2016 з 16:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

21 квітня 2016 | Про надання послуг ЕЦП органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності

Шановні клієнти!

У зв’язку з отриманням офіційного роз’яснення Міністерства юстиції України щодо порядку отримання послуг електронного цифрового підпису посадовими особами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій державної форми власності повідомляємо, що зазначені особи для виконання своїх посадових обов’язків можуть мати одночасно декілька чинних посилених сертифікатів від різних акредитованих центрів сертифікації ключів.

Детальніше »

21 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 21.04.2016 з 16:00 до 19:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 18.04.2016 з 17:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

31 березня 2016 | Про відновлення роботи деяких віддалених пунктів реєстрації

Шановні клієнти!

З метою розширення мережі представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС було проведено частковий перерозподіл власних ресурсів, у зв’язку з чим з 01.04.2016 відновляють свою роботу деякі віддалені пункти реєстрації (далі – ВПР).

Детальну інформацію про діючі ВПР Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі «Контакти».

18 березня 2016 | До уваги державних службовців центральних органів виконавчої влади та інших органів державної влади

Шановні клієнти!

АЦСК ІДД ДФС забезпечує безкоштовними послугами електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) суб’єктів декларування, яким відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року
№ 1700-VII «Про запобігання корупції» необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків* (далі – РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.

Перелік документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна переглянути за цим посиланням ».

Просимо поставитися з розумінням до зазначених змін в обслуговуванні.


* За наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.

02 березня 2016 | Про затвердження нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.


Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.



Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 09 березня 2016 року.

26 лютого 2016 | Увага! Зміни в роботі АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку зі скороченням штатної чисельності Інформаційно-довідкового департаменту ДФС з 03.03.2016 припиняють свою роботу окремі пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Для отримання послуг електронного цифрового підпису просимо звертатись до пунктів реєстрації користувачів розташованих в обласних центрах.

Більш детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації користувачів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі Контакти.

09 лютого 2016 | Про початок надання послуг електронного цифрового підпису підприємствам зареєстрованим після 01.01.2016

Шановні клієнти!

Починаючи з 10.02.2016 Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам зареєстрованим після 01.01.2016, які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV (зі змінами) «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

04 лютого 2016 | До уваги мешканців Києва

Шановні клієнти!

Для підвищення швидкості обробки запитів підписувачів та з метою посилення відмовостійкості програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС у період з 06.02.2016 по 09.02.2016 будуть проводитись регламентні роботи.

Враховуючи викладене, відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС у м. Києві 06.02.2016 не будуть надавати послуги електронного цифрового підпису.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

04 лютого 2016 | Про скасування посилених сертифікатів

Шановні клієнти!

У зв’язку з великою кількістю дзвінків, які надходять до АЦСК ІДД ДФС, рекомендуємо скасовувати або блокувати власні посилені сертифікати за заявою у письмовій формі, яку необхідно подати до АЦСК ІДД ДФС протягом робочого дня, або за електронним запитом.

Звертаємо увагу, що процедура скасування або блокування за електронним запитом здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача. У цьому випадку заявник звільняється від оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС, а інформування підписувача про скасування або блокування посиленого сертифіката здійснюються у режимі реального часу.

Процедуру cкасування або блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено в пп. 5.9. та 5.10. п. 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».

02 лютого 2016 | Увага! Особливості надання послуг електронного цифрового підпису новоствореним підприємствам

Шановні клієнти!

У зв’язку з набранням 01.01.2016 чинності нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи, зокрема виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.

Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.

Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС вимушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.

Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.

Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.

Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.

02 лютого 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 06.02.2016 по 09.02.2016 доступ клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

24 грудня 2015 | Про особливості надання послуг ЕЦП органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності.

Шановні клієнти!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

Переглянути архів
Актуально
Про надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам

Про надання послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевих рад