Головна сторінка| Контакти | Нормативна база

Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

Новини

03 липня 2017 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання послуг електронного цифрового підпису

Реєстраційна картка (для юридичної особи);

Реєстраційна картка (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 07 липня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

29 червня 2017 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути Зміни №3 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут».

Зміни №3 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 08.07.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.

21 червня 2017 | Про вихід з ладу елементу безперебійного живлення

Увага!

У зв’язку з виходом з ладу елементу безперебійного живлення програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС, надання послуг електронного цифрового підпису з 05 год. 00 хв. до 10 год. 30 хв. 21.06.2017 було тимчасово обмежено.

Наразі АЦСК ІДД ДФС працює у штатному режимі.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

30 травня 2017 | Про діяльність АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Цього дня, рівно 5 років тому у приміщенні ДПІ у Голосіївському районі м. Києва адміністратором реєстрації Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту було сформовано перший посилений сертифікат.

За цей час послугами електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД скористалось більше
2 млн. фізичних та юридичних осіб яким було сформовано більше 5,5 млн. посилених сертифікатів.

Дякуємо за те, що Ви з нами!

13 квітня 2017 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут».

Зміни №2 до Регламенту АЦСК ІДД ДФС набудуть чинності через десять календарних днів з дня їх розміщення (публікації) на цьому ресурсі (з 22.04.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.

06 квітня 2017 | Щодо міфів, пов’язаних з хакерськими атаками

Шановні клієнти!

У зв’язку з поширенням у ЗМІ інформації про здійснення хакерських атак на програмно-технічний комплекс АЦСК ІДД ДФС, пов’язаних із запуском електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ, повідомляємо таке.

Доступ клієнтів АЦСК ІДД ДФС до електронних сервісів центру 02.04.2017 з 11 год. 00 хв. до 15 год. 00 хв. було тимчасово обмежено через вихід з ладу окремого компоненту системи безперебійного живлення програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС, яке не пов’язане з будь-якими сторонніми втручаннями. Після проведення відновлювальних робіт програмно-технічний комплекс АЦСК ІДД ДФС продовжує працювати у штатному режимі.

Додатково інформуємо, що в АЦСК ІДД ДФС побудовано комплексну систему захисту інформації інформаційно-телекомунікаційної системи АЦСК ІДД ДФС, яка забезпечує захист інформації відповідно до вимог нормативних документів системи технічного захисту інформації в Україні (Атестат відповідності від 31 серпня 2016 року №14273).

30 березня 2017 | Про припинення функціонування деяких представництв АЦСК ІДД ДФС у м. Києві

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що з 03.04.2017 у м. Києві припиняють функціонування тимчасово розгорнуті відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, розміщені у ДПІ Деснянського, Подільського та Солом’янського районів ГУ ДФС у м. Києві.

Для отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису запрошуємо суб’єктів декларування (у розумінні Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700 «Про запобігання корупції»), суб’єктів господарювання та громадян до інших представництв АЦСК ІДД ДФС, повний перелік яких можна переглянути ТУТ».

15 березня 2017 | Продовження часу роботи віддалених пунктів реєстрації АЦСК ІДД ДФС

У зв’язку із завершенням кампанії декларування доходів державними службовцями відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» та великою кількістю бажаючих отримати послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС подовжено час роботи віддалених пунктів реєстрації 24.03.2017 до 19 год. 00 хв.

Додатково, віддалені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС будуть працювати 25.03.2017
з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

06 березня 2017 | Про скасування посилених сертифікатів

Шановні клієнти!

З метою пришвидшення надання послуг електронного цифрового підпису та розвантаження телефонної лінії АЦСК ІДД ДФС повідомляємо про можливість скасування посилених сертифікатів за електронним запитом. Такий варіант скасування посиленого сертифіката є найшвидшим та не потребує заповнення паперових документів та відвідування представництва АЦСК ІДД ДФС.

Для цього необхідно використовувати надійний засіб електронного цифрового підпису ІІТ «Користувач ЦСК-1», який безкоштовно надається усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС. Детальну відеоінструкцію щодо скасування посилених сертифікатів шляхом подання електронного запиту можна переглянути ТУТ.

Разом з цим повідомляємо, що скасувати посилені сертифікати також можливо у представництвах АЦСК ІДД ДФС, у тому числі, з одночасним формуванням нових посилених сертифікатів. Для цього комплект реєстраційних документів необхідно доповнити Заявою про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа, яку розміщено у розділі «Блокування, поновлення, скасування сертифікатів».

09 лютого 2017 | Про використання захищених носіїв ключової інформації

Шановні клієнти!

Законом України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, нотаріуси (далі – користувачі реєстрів) використовують лише захищені носії особистих ключів (далі – НКІ).

Зазначене обмеження введено Законом України від 06 жовтня 2016 року №1666 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» як дієвий засіб для протидії шахрайству з використанням даних Єдиних та державних реєстрів Міністерства юстиції України.

Таким чином, для отримання послуг електронного цифрового підпису та здійснення генерації ключів в АЦСК ІДД ДФС користувачам реєстрів необхідно мати при собі захищений НКІ.

У разі відсутності у користувача реєстру захищеного НКІ, адміністратором реєстрації АЦСК ІДД ДФС буде прийнято рішення про відмову у наданні послуг ЕЦП.


Дане обмеження не стосується випадків отримання послуг ЕЦП користувачами реєстрів у якості фізичних осіб.

08 лютого 2017 | Про нові представництва АЦСК ІДД ДФС у м. Києві

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що у період з 06.02.2017 по 31.03.2017 у м. Києві будуть функціонувати додаткові відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, які розміщено у ДПІ Деснянського, Подільського та Солом’янського районів ГУ ДФС у м. Києві.

Запрошуємо до отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису суб’єктів декларування (у розумінні Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700 «Про запобігання корупції»), суб’єктів господарювання та громадян.

Контакти відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна переглянути ТУТ».

10 січня 2017 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року особи зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону (далі – суб’єкти декларування), зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП просимо не відкладати візит до представництв АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Додатково повідомляємо, що для початку заповнення вказаної декларації необхідно перейти на веб-портал НАЗК (https://portal.nazk.gov.ua/login) та авторизуватись за допомогою особистого ключа ЕЦП (файл Key-6.dat) та ввести актуальну адресу електронної поштової скриньки (бажано використовувати поштові скриньки доменних зон «ua», «net» або «com»). Детальну інформацію щодо порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування можна переглянути на веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua.

Довідка щодо заповнення декларацій: (044) 200-08-29, (044) 200-06-88

Технічна допомога:support@nazk.gov.ua

09 січня 2017 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з проведенням технічного обслуговування програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 10.01.2017 з 13 год. 00 хв. по 15 год. 00 хв., доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

26 грудня 2016 | Про акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо про проходження процедури повторної акредитації Акредитованим центром сертифікації ключів ІДД ДФС та отримання відповідного свідоцтва серії А №42.

Детальніше »

22 грудня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 15.12.2016 №180 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 22 грудня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 31 березня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

07 грудня 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам

Шановні клієнти!

Статтею 78 Господарського кодексу України визначено, що комунальне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Майно комунального підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство). Варто зауважити, що комунальні підприємства не є юридичними особами державної форми власності.

Таким чином, надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам здійснюється відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС, який визначає порядок ідентифікації та реєстрації юридичних осіб.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису комунальними підприємствами можна переглянути ТУТ.

22 листопада 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевих рад

Шановні клієнти!

Законом України від 11 липня 2002 року №93-IV «Про статус депутатів місцевих рад», визначено, що депутат місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) є повноважним і рівноправним членом відповідної ради – представницького органу місцевого самоврядування. Разом з цим, статтею 16 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Порядком застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року №1452 передбачено, що відповідальна особа установи забезпечує, зокрема, подання до акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) інформації, необхідної для отримання послуг, пов’язаних з електронним цифровим підписом.

Таким чином, надання АЦСК ІДД ДФС послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) здійснюється через відповідальну особу, визначену окремим розпорядженням голови (керівника) такої ради.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису органами місцевого самоврядування можна переглянути ТУТ.

07 листопада 2016 | Про нові технологічні сертифікати шлюзу приймання звітності ДФС

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати шлюзу приймання та обробки електронної звітності ДФС, які необхідно буде використовувати з 15.11.2016 при поданні електронних звітів до ДФС.

Завантажити зазначені вище технологічні сертифікати можна у розділі «Сертифікати АЦСК».

Більш детальну інформацію можна переглянути ТУТ.

28 жовтня 2016 | Продовження часу роботи ВПР АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку із завершенням кампанії декларування доходів державними службовцями відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» та великою кількістю бажаючих отримати послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС подовжено час роботи віддалених пунктів реєстрації 28.10.2016 до 19 год. 00 хв.

Додатково, віддалені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС будуть працювати 29.10.2016 з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

04 жовтня 2016 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон), у 2016 році службові особи, які на день початку роботи зазначеної системи займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.

Таким чином, для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ ЕЦП отриманий для виконання своїх службових обов’язків.

Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Додатково повідомляємо, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

12 травня 2016 | Про особливості надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!

Для економії Вашого часу та уникнення черг рекомендуємо звертатися за послугами ЕЦП завчасно та не відкладати візит до АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Таким чином, процедура отримання послуг ЕЦП буде більш комфортною, а адміністратор реєстрації АЦСК ІДД ДФС матиме змогу надати більш детальну консультацію з питань отримання та застосування послуг ЕЦП.

Дякуємо за взаєморозуміння.

12 травня 2016 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

29 квітня 2016 | Про режим роботи АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Щиро вітаємо Вас із травневими святами та бажаємо щасливого Великодня!

Повідомляємо, що в святкові дні відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть за наступим графіком:

2, 3 травня – вихідні дні

4, 5, 6 травня – робочі дні

9 травня – вихідний день

З 10 травня відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть у штатному режимі.

25 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 25.04.2016 з 16:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

21 квітня 2016 | Про надання послуг ЕЦП органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності

Шановні клієнти!

У зв’язку з отриманням офіційного роз’яснення Міністерства юстиції України щодо порядку отримання послуг електронного цифрового підпису посадовими особами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій державної форми власності повідомляємо, що зазначені особи для виконання своїх посадових обов’язків можуть мати одночасно декілька чинних посилених сертифікатів від різних акредитованих центрів сертифікації ключів.

Детальніше »

21 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 21.04.2016 з 16:00 до 19:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 18.04.2016 з 17:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

Переглянути архів
Актуально
Про нові форми реєстраційних документів

Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС