Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

Новини

09 лютого 2017 | Про використання захищених носіїв ключової інформації

Шановні клієнти!

Законом України від 22 травня 2003 року №852-IV «Про електронний цифровий підпис» передбачено, що державні реєстратори прав на нерухоме майно, державні реєстратори юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, нотаріуси (далі – користувачі реєстрів) використовують лише захищені носії особистих ключів (далі – НКІ).

Зазначене обмеження введено Законом України від 06 жовтня 2016 року №1666 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності» як дієвий засіб для протидії шахрайству з використанням даних Єдиних та державних реєстрів Міністерства юстиції України.

Таким чином, для отримання послуг електронного цифрового підпису та здійснення генерації ключів в АЦСК ІДД ДФС користувачам реєстрів необхідно мати при собі захищений НКІ.

У разі відсутності у користувача реєстру захищеного НКІ, адміністратором реєстрації АЦСК ІДД ДФС буде прийнято рішення про відмову у наданні послуг ЕЦП.


Дане обмеження не стосується випадків отримання послуг ЕЦП користувачами реєстрів у якості фізичних осіб.

08 лютого 2017 | Про нові представництва АЦСК ІДД ДФС у м. Києві

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що у період з 06.02.2017 по 31.03.2017 у м. Києві будуть функціонувати додаткові відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС, які розміщено у ДПІ Деснянського, Подільського та Солом’янського районів ГУ ДФС у м. Києві.

Запрошуємо до отримання безкоштовних послуг електронного цифрового підпису суб’єктів декларування (у розумінні Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700 «Про запобігання корупції»), суб’єктів господарювання та громадян.

Контакти відокремлених пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС можна переглянути ТУТ».

10 січня 2017 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції» починаючи з січня 2017 року особи зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону (далі – суб’єкти декларування), зобов’язані щорічно до 1 квітня подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП просимо не відкладати візит до представництв АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Додатково повідомляємо, що для початку заповнення вказаної декларації необхідно перейти на веб-портал НАЗК (https://portal.nazk.gov.ua/login) та авторизуватись за допомогою особистого ключа ЕЦП (файл Key-6.dat) та ввести актуальну адресу електронної поштової скриньки (бажано використовувати поштові скриньки доменних зон «ua», «net» або «com»). Детальну інформацію щодо порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування можна переглянути на веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua.

Довідка щодо заповнення декларацій: (044) 200-08-29, (044) 200-06-88

Технічна допомога:support@nazk.gov.ua

09 січня 2017 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з проведенням технічного обслуговування програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 10.01.2017 з 13 год. 00 хв. по 15 год. 00 хв., доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

26 грудня 2016 | Про акредитацію центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо про проходження процедури повторної акредитації Акредитованим центром сертифікації ключів ІДД ДФС та отримання відповідного свідоцтва серії А №42.

Детальніше »

22 грудня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 15.12.2016 №180 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 22 грудня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 31 березня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

07 грудня 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам

Шановні клієнти!

Статтею 78 Господарського кодексу України визначено, що комунальне підприємство утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління.

Майно комунального підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання (комунальне комерційне підприємство) або на праві оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство). Варто зауважити, що комунальні підприємства не є юридичними особами державної форми власності.

Таким чином, надання послуг електронного цифрового підпису комунальним підприємствам здійснюється відповідно до підпункту 5.2 пункту 5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС, який визначає порядок ідентифікації та реєстрації юридичних осіб.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису комунальними підприємствами можна переглянути ТУТ.

22 листопада 2016 | Про надання послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевих рад

Шановні клієнти!

Законом України від 11 липня 2002 року №93-IV «Про статус депутатів місцевих рад», визначено, що депутат місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) є повноважним і рівноправним членом відповідної ради – представницького органу місцевого самоврядування. Разом з цим, статтею 16 Закону України від 21 травня 1997 року №280/97-ВР «Про місцеве самоврядування в Україні» визначено, що органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються цим та іншими законами власними повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність відповідно до закону.

Порядком застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2004 року №1452 передбачено, що відповідальна особа установи забезпечує, зокрема, подання до акредитованого центру сертифікації ключів (далі – АЦСК) інформації, необхідної для отримання послуг, пов’язаних з електронним цифровим підписом.

Таким чином, надання АЦСК ІДД ДФС послуг електронного цифрового підпису депутатам місцевої ради (сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної) здійснюється через відповідальну особу, визначену окремим розпорядженням голови (керівника) такої ради.

Детальну інформацію щодо переліку реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису органами місцевого самоврядування можна переглянути ТУТ.

07 листопада 2016 | Про нові технологічні сертифікати шлюзу приймання звітності ДФС

Шановні клієнти!

Наступним інформуємо, що АЦСК ІДД ДФС сформовано нові технологічні сертифікати шлюзу приймання та обробки електронної звітності ДФС, які необхідно буде використовувати з 15.11.2016 при поданні електронних звітів до ДФС.

Завантажити зазначені вище технологічні сертифікати можна у розділі «Сертифікати АЦСК».

Більш детальну інформацію можна переглянути ТУТ.

28 жовтня 2016 | Продовження часу роботи ВПР АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку із завершенням кампанії декларування доходів державними службовцями відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» та великою кількістю бажаючих отримати послуги електронного цифрового підпису від АЦСК ІДД ДФС подовжено час роботи віддалених пунктів реєстрації 28.10.2016 до 19 год. 00 хв.

Додатково, віддалені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС будуть працювати 29.10.2016 з 09 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв.

04 жовтня 2016 | До уваги посадових осіб органів державної влади та органів місцевого самоврядування

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що відповідно до Прикінцевих положень Закону України від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII «Про запобігання корупції» (далі – Закон), у 2016 році службові особи, які на день початку роботи зазначеної системи займають згідно зі статтею 50 цього Закону відповідальне та особливо відповідальне становище, до яких у тому числі віднесено посади державної служби категорії «А» та «Б», зобов’язані подати щорічні декларації за минулий рік у порядку, встановленому цим Законом, протягом 60 календарних днів після початку роботи системи.

Таким чином, для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ ЕЦП отриманий для виконання своїх службових обов’язків.

Разом з цим, особи, які припинили діяльність пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадова особа органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.

Додатково повідомляємо, що відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №145-р «Про забезпечення надання послуг електронного цифрового підпису державним службовцям, які займають посади, віднесені до категорій А і Б, та інші прирівняні до них посади» акредитовані центри сертифікації ключів Міністерства юстиції України, Державної фіскальної служби України та Державної казначейської служби України здійснюють надання послуг електронного цифрового підпису суб’єктам декларування на безоплатній основі.

12 серпня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 10.08.2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 05 вересня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 02 вересня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

11 серпня 2016 | Про затвердження нової редакції Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації, затверджено нову редакцію Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Нова редакція Регламенту АЦСК ІДД ДФС набуде чинності з 20.08.2016, після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до чинного Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

Переглянути нову редакцію Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

22 червня 2016 | Про нові форми реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 16.06.2016 №94 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:


  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);

  • Реєстраційна картка (для юридичної особи, зареєстрованої на території Донецької/Луганської областей, установчі документи якої втрачено);

  • Реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);

  • Додаток до розділу 2 Реєстраційної картки;

  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.


Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 01 липня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 30 червня 2016 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів».

12 травня 2016 | Про особливості надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!

Для економії Вашого часу та уникнення черг рекомендуємо звертатися за послугами ЕЦП завчасно та не відкладати візит до АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Таким чином, процедура отримання послуг ЕЦП буде більш комфортною, а адміністратор реєстрації АЦСК ІДД ДФС матиме змогу надати більш детальну консультацію з питань отримання та застосування послуг ЕЦП.

Дякуємо за взаєморозуміння.

12 травня 2016 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

29 квітня 2016 | Про режим роботи АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Щиро вітаємо Вас із травневими святами та бажаємо щасливого Великодня!

Повідомляємо, що в святкові дні відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть за наступим графіком:

2, 3 травня – вихідні дні

4, 5, 6 травня – робочі дні

9 травня – вихідний день

З 10 травня відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть у штатному режимі.

25 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 25.04.2016 з 16:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

21 квітня 2016 | Про надання послуг ЕЦП органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності

Шановні клієнти!

У зв’язку з отриманням офіційного роз’яснення Міністерства юстиції України щодо порядку отримання послуг електронного цифрового підпису посадовими особами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій державної форми власності повідомляємо, що зазначені особи для виконання своїх посадових обов’язків можуть мати одночасно декілька чинних посилених сертифікатів від різних акредитованих центрів сертифікації ключів.

Детальніше »

21 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 21.04.2016 з 16:00 до 19:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 18.04.2016 з 17:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

31 березня 2016 | Про відновлення роботи деяких віддалених пунктів реєстрації

Шановні клієнти!

З метою розширення мережі представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС було проведено частковий перерозподіл власних ресурсів, у зв’язку з чим з 01.04.2016 відновляють свою роботу деякі віддалені пункти реєстрації (далі – ВПР).

Детальну інформацію про діючі ВПР Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі «Контакти».

18 березня 2016 | До уваги державних службовців центральних органів виконавчої влади та інших органів державної влади

Шановні клієнти!

АЦСК ІДД ДФС забезпечує безкоштовними послугами електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) суб’єктів декларування, яким відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року
№ 1700-VII «Про запобігання корупції» необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків* (далі – РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.

Перелік документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна переглянути за цим посиланням ».

Просимо поставитися з розумінням до зазначених змін в обслуговуванні.


* За наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.

02 березня 2016 | Про затвердження нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.


Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.



Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 09 березня 2016 року.

Переглянути архів
Актуально
Про використання захищених носіїв ключової інформації

Про нові представництва АЦСК ІДД ДФС у м. Києві