АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФIКАЦІЇ КЛЮЧІВ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДФС

Новини

15 березня 2019 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!


У зв’язку з проведенням обслуговування програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 21.03.2019 з 18 год. 00 хв. до 19 год. 00 хв. доступ до електронних сервісів буде частково обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 лютого 2019 | АЦСК ІДД ДФС розширив перелік категорій клієнтів та надає електронні довірчі послуги юридичним особам-нерезидентам виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги

Шановні клієнти!

Наступним повідомляємо, що АЦСК ІДД ДФС розширив перелік категорій клієнтів. Відтепер електронні довірчі послуги (далі – ЕДП) можуть отримати юридичні особи-нерезиденти виконавці проектів (програм) міжнародної технічної допомоги. Для отримання ЕДП зазначеними організаціями надаються такі документи:

– заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках (в поле «код ЄДРПОУ» зазначається податковий номер, за яким цю організацію взято на податковий облік);

– оригінал та копія листа ГУ ДФС в області чи м. Києві щодо взяття на податковий облік (відповідно до п. 4.8 розділу IV Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (зі змінами);

– оригінал та копія Свідоцтва про акредитацію виконавця (юридичної особи-нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (відповідно до п. 33 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 15.02.2002 № 153 (зі змінами);

– оригінал та копія довіреності (або іншого відповідного документу), що підтверджує повноваження користувача на підписання документів та укладання господарських договорів. Довіреність, складена мовою країни, де зареєстровано юридичну особу, подається з відміткою консульської служби про легалізацією або з проставленим апостилем. Разом з довіреністю надається її нотаріально засвідчений переклад;

– оригінал та копія паспорта (паспортного документу) користувача. Якщо надається паспорт громадянина іноземної держави, то разом з ним надається і його нотаріально засвідчений переклад;

– оригінал та копія картки платника податків користувача.

08 лютого 2019 | Електронна ідентифікація посадових осіб в Електронному кабінеті

Шановні клієнти!


Наступним повідомляємо, що для користувачів Електронного кабінету створено нові можливості при вході до приватної частини з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація.

Відтепер посадові особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до Електронного кабінету в якості «посадової особи» або «фізичної особи».

Детальніше »

22 грудня 2018 | Про надання електронних довірчих послуг

Шановні клієнти!


Інформаційно-довідковий департамент ДФС – єдиний в Україні кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, який надає електронні довірчі послуги усім без винятку суб’єктам господарювання, органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам і організаціям усіх форм власності та фізичним особам на безоплатній основі.

З дня набрання чинності Закону України від 05 жовтня 2017 року «Про електронні довірчі послуги» (07.11.2018) та станом на 22.12.2018, до ДФС з метою отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів звернулося більше 43 тис. клієнтів, яким сформовано майже 131 тис. кваліфікованих сертифікатів. Окрім цього, новим сервісом повторного (дистанційного) формування сертифіката за електронним запитом в період з 07.11.2018 по 22.12.2018 скористалось більше 20 тис. клієнтів, яким сформовано майже 41 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Загалом, у період з 07.11.2018 по 22.12.2018, звернулося майже 64 тис. клієнтів, яким сформовано більше 172 тис. кваліфікованих сертифікатів.

Найчастіше, з метою отримання кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, як і раніше, звертаються фізичні особи (35 тис. осіб, що становить майже 55 % від загальної кількості клієнтів).

19 листопада 2018 | Про отримання електронних довірчих послуг

З метою створення сприятливих умов для клієнтів АЦСК ІДД ДФС скасовує обмеження щодо отримання електронних довірчих послуг у межах територіальної одиниці (області) державної реєстрації юридичної особи.

Від сьогодні усі категорії клієнтів мають змогу отримати електронні довірчі послуги у будь-якому представництві АЦСК ІДД ДФС.

Додатково нагадуємо, що ідентифікація фізичної особи, яка звернулася за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови її особистої присутності.

12 листопада 2018 | До уваги фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність

Шановні клієнти!


Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018, передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Разом з цим, створювач електронної печатки – це юридична особа, яка створює електронну печатку.

З огляду на те, що створювачем електронної печатки може бути виключно юридична особа, починаючи з 07.11.2018 Інформаційно-довідковий департамент ДФС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (в т.ч. підприємців та тих, що провадять незалежну професійну діяльність).

Просимо враховувати зазначену норму під час підготовки реєстраційних документів.

Додатково повідомляємо, що фізичні особи, які отримують сертифікати починаючи з 07.11.2018 можуть здійснювати подання електронної податкової звітності та реєструвати податкові накладні використовуючи власний електронний підпис.

09 листопада 2018 | Про впровадження електронного сервісу дистанційного формування сертифікатів

Шановні клієнти!


Від сьогодні, усім користувачам Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС став доступний новий електронний сервіс Повторного формування сертифікатів за електронним запитом, який в першу чергу розроблено для діючих клієнтів АЦСК ІДД ДФС, яких на сьогодні майже 1 млн. Запуск нового сервісу став можливим завдяки плідній співпраці фахівців Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та ПрАТ «Інститут інформаційних технологій».

Основною перевагою електронного сервісу є можливість дистанційного цілодобового формування сертифікатів, без обов’язкового відвідування представництв АЦСК ІДД ДФС.

Варто зазначити, що сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Для початку використання нового передового сервісу Вам необхідно завантажити та встановити останню версію безкоштовного програмного забезпечення ІІТ Користувач ЦСК-1.

Додатково, усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС рекомендуємо до перегляду Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом. Також детальний опис по роботі нового сервісу розміщено у відповідному розділі Настанови користувача (стор. 70).

05 листопада 2018 | Про відкриття представництва

Шановні клієнти!


Завдяки плідній співпраці Інформаційно-довідкового департаменту ДФС та Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, а також враховуючи стрімкий розвиток електронних послуг в Україні (онлайн реєстрація бізнесу, отримання допомоги при народженні дитини, подання електронної звітності тощо), 06 листопада 2018 року у приміщенні Центру надання адміністративних послуг за адресою: м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка (Суворова), 15, каб. № 11, о 11 год. 00 хв. відбудеться відкриття представництва Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС.

05 листопада 2018 | Про затвердження нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!


У зв’язку з набранням 07.11.2018 чинності Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» та з метою забезпечення стабільної роботи АЦСК ІДД ДФС наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 05.11.2018 № 121 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено нові форми реєстраційних документів:

Договір про надання електронних довірчих послуг;

Реєстраційна картка для фізичної особи;

Реєстраційна картка для юридичної особи;

Додаток до Реєстраційної картки;

Заява про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа;

Додаток до заяви про зміну статусу кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання електроно довірчих послуг необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 06 листопада 2018 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».

Додатково повідомляємо, що починаючи 07.11.2018 фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.

Переглянути архів