КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ ДЕПАРТАМЕНТ ДФС

Отримання електронних довірчих послуг

Отримання електронних довірчих послуг


До початку реєстрації та отримання електронних довірчих послуг вам необхідно обов’язково ознайомитись з цими документами:

Витяг з Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

Договір про надання ЕДП

IMAGE Завантажити

|

Переглянути

ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

1. Строк чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів становить не більше 2 (двох) років з моменту їх формування.

2. Відповідно до положень Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС (http://acskidd.gov.ua).

3. У зв’язку з тим, що в межах електронних довірчих послуг не передбачено надання послуг з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, продаж або безоплатне надання носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів виконується на носії користувача (з'ємні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD, захищені носії ключової інформації тощо).

Слід зауважити, що кожен особистий ключ користувача повинен бути записаний на окремий носій інформації.

4. У разі отримання електронних довірчих послуг, до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів, слід скасувати діючі кваліфіковані сертифікати відкритих ключів. Докладніше


5. Програмне забезпечення для роботи з кваліфікованим електронним підписом ви можете завантажити   ТУТ

6. Ідентифікація особи, яка звернулася до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, здійснюється за паспортом громадянина України, а за його відсутності паспортом громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову, посвідкою на тимчасове/постійне проживання, посвідченням біженця або паспортом громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі.



ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ТА РЕЄСТРАЦІЯ


Якщо ви ознайомились з Регламентом Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС та умовами Договору про надання електронних довірчих послуг та погоджуєтесь з порядком надання зазначених послуг, наступна інформація допоможе вам правильно підготувати необхідні документи.

Для завантаження форм реєстраційних документів та зразків їх заповнення, перегляду переліку документів, необхідних для реєстрації, з наведеного нижче переліку оберіть відповідну вам категорію та перейдіть за посиланням:

юридична особа

філії та представництва юридичної особи

фізична особа

іноземні представництва

органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності

договір про спільну діяльність/договір управління майном/угода про розподіл продукції

технологічні сертифікати

Якщо ви заповнили реєстраційні заяви, зібрали необхідні документи для реєстрації та отримання електронних довірчих послуг зверніться до будь-якого представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою.

В разі виникнення питань стосовно вищенаведеної інформації ви можете надіслати їх на електронну поштову скриньку inform@acskidd.gov.ua, зателефонувати до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

Кваліфікований надавач ЕДП
Інформаційно-довідковий департамент ДФС

04655, м. Київ-53, Львівська пл.,8
тел.: 0 800 501 007 (напрямок 2) для отримання консультацій
тел.: (044) 284-00-10 для блокування та скасування кваліфікованих сертифікатів
факс: (044) 284-09-35
inform@acskidd.gov.ua

(особистий прийом не здійснюється, для отримання електронних довірчих послуг необхідно звертатися до одного з пунктів обслуговування)


Пункти обслуговування


м. Київ



ГОЛОСІЇВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, вул. Жилянська, буд. 23а, каб. 104

тел.: (044) 520-61-30

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, вул. Кошиця, буд. 3, 1-й поверх

тел.: (044) 520-60-05

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, бульвар Верховної Ради, 24-б, корпус № 1, перший поверх, приміщення №2

тел.: (044) 292-16-14

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ОБОЛОНСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, пр-т. Героїв Сталінграда, буд. 58, каб. 130

тел.: (044) 464-05-27

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ПЕЧЕРСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, вул. М. Омеляновича-Павленка, 15, зал. № 11

тел.: (044) 280-05-40
 
Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, вул. Котельникова, буд. 14, каб. 100

тел.: (044) 452-35-36

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


СОЛОМ'ЯНСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, вул. Народного ополчення, буд. 5а, каб. 23

тел.: (044) 200-37-61

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Київ, пров. Політехнічний, буд. 5а, каб. 8

тел.: (044) 238-02-29

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


    м. Київ, вул. Шолуденка, буд. 33/19, каб. 103

Пункт працює в режимі надання консультацій

тел.: (044) 454-70-53

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45



Вінницька область

м. Вінниця

    м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, буд. 21, 1-й пов.,
    зал №1 ЦОП

тел.: (0432) 56-09-06

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Волинська область

м. Луцьк

    м. Луцьк, Київський майдан, буд. 4, каб. 30

тел.: (0332) 77-84-94

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Ковель

    м. Ковель, вул. Чубинського, буд. 1, каб. 105

тел.: (03352) 5-04-15

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00       
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Дніпропетровська область

м. Дніпро

ІНДУСТРІАЛЬНИЙ РАЙОН

    м. Дніпро, просп. Слобожанський, буд. 95а, ЦОП, зал 3,
    каб. 9,10

тел.: (0562) 27-30-76

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 25, вікна
    №21, №22

тел.: (056) 749-63-34

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Кривий ріг

Пункт по 01.09.2019 працювати не буде, вибачте за незручності

    м. Кривий Ріг, просп. Героїв-підпільників, буд. 42,каб. 112а

тел.: (056) 404-06-95

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Донецька область

м. Краматорськ

    м. Краматорськ, бульв. Машинобудівників, буд. 22
   зал №3

тел.: (06264) 7-43-87

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Маріуполь

    м. Маріуполь, просп. Металургів, буд. 193, каб. 212

тел.: (0629) 38-45-39

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Житомирська область

м. Житомир

    м. Житомир, майдан Перемоги, буд. 2, 1-й пов., каб. 100

тел.:(0412) 41-38-99

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Бердичів

    м. Бердичів, вул. Богдана Хмельницького, буд. 24а, каб. 1

тел.: (04143) 2-20-23

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Закарпатська область

м. Ужгород

    м. Ужгород, вул. Духновича, буд. 2

тел.: (031) 261-46-41

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Запорізька область

м. Запоріжжя

    м. Запоріжжя, вул. Паркова, буд. 4а, 1-й пов.

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Бердянськ

    м. Бердянськ, просп. Праці, буд. 20, каб. 219

тел.: (06153) 3-86-63

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Мелітополь

    м. Мелітополь, вул. Героїв України, буд. 31, каб. 103

тел.: (0619) 42-29-20

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Івано - Франківська область

м. Івано-Франківськ

    м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, буд. 20, 1-й пов.,
   каб. 110

тел.: (0342) 77-19-05

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Калуш

Пункт з 08.08.2019 по 27.08.2019 працювати не буде, вибачте за незручності

    м. Калуш, вул. Василя Стуса, буд. 2, 1-й пов., каб. 107

тел.: (03472) 6-28-71

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Київська область

м. Київ-151

    м. Київ-151, вул. Народного ополчення, буд. 5а, каб. 23

тел.: (044) 200-37-61

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Біла Церква

Пункт з 15.08.2019 по 30.08.2019 працювати не буде, вибачте за незручності

    м. Біла Церква, б-р Олександрійський, 12, ЦОП

тел.: (04563) 9-14-87

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Бровари

    м. Бровари, вул. Київська, 286, ЦОП каб. 1

тел.: (04594) 4-12-30

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Кіровоградська область

м. Кропивницький

    м. Кропивницький, вул. Глинки, 2, каб. 15

тел.: (0522) 36-69-52

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Луганська область

м. Сєвєродонецьк

    м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32А, 3 поверх, службове приміщення № 303

тел.: (06452) 4-40-44

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Старобільськ

    м. Старобільськ, вул. Шевченко, буд. 8

тел.: (06461) 2-05-78

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Львівська область

м. Львів

    м. Львів, вул. Стрийська, буд. 35, каб. 136

тел.: (032) 297-39-85

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Дрогобич

    м. Дрогобич, вул. Шевченка, буд. 9, каб. 102

тел.: (032) 441-02-40

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Миколаївська область

м. Миколаїв

    м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, буд. 24/2, зала 2

тел.: (051) 237-90-91

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Южноукраїнськ

Пункт тимчасово не працює, вибачте за незручності

    м. Южноукраїнськ, вул. Енергобудівників, буд. 5, каб. 29

тел.: (05136) 2-47-46

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Одеська область

м. Одеса

ПРИМОРСЬКИЙ РАЙОН

    м. Одеса, вул. Ланжеронівська, буд. 15, каб. 201

тел.: (048) 705-61-74

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


МАЛИНОВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Одеса, вул. Стовпова, буд. 17, приміщення ЦОП

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Ізмаїл

    м. Ізмаїл, вул. Кишинівська, буд. 3, приміщення ЦОП

тел.: (04841) 7-29-37

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Полтавська область

м. Полтава

    м. Полтава, вул. Європейська, буд. 155, зал №1, каб. 1

тел.: (053) 259-41-05

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Кременчук

Пункт по 01.09.2019 працювати не буде, вибачте за незручності

    м. Кременчук, вул. Троїцька, буд. 76, каб. 102

тел.: (0536) 74-20-26

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Рівненська область

м. Рівне

    м. Рівне, вул. Відінська, буд. 8, 3-й пов., каб. 319

тел.: (0362) 69-26-27

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Сарни

    м. Сарни, вул. Широка, буд. 18, 1-й пов., каб. «Центр
   Сертифікації»

тел.: (03655) 3-28-35

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Сумська область

м. Суми

    м. Суми, пл. Покровська, буд. 2, 1-й пов., примiщення
   ЦОП, каб. 1

тел.: (0542) 70-17-95

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Тернопільська область

м. Тернопіль

    м. Тернопіль, вул. Білецька, буд. 1, 1-й пов., каб. 122

тел.: (035) 223-53-61

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Харківська область

м. Харків

НОВОБАВАРСЬКИЙ РАЙОН

    м. Харків, вул. Петра Болбочана, буд. 25, каб. 13

тел.: (057) 702-86-17

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


ШЕВЧЕНКІВСЬКИЙ РАЙОН

    м. Харків, просп. Науки, буд. 9, ЦОП, вікна реєстрації
   користувачів ЕЦП №2, №3

тел.: (057) 752-21-65

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


НЕМИШЛЯНСЬКИЙ РАЙОН

    м. Харків, пров. Академіка Підгорного, 3, ЦОП, каб. 10.

тел.: (057) 393-19-72

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Ізюм

Пункт тимчасово не працює, вибачте за незручності

    м. Ізюм, вул. Покровська, буд. 32

тел.: (05743) 5-80-31

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Херсонська область

м. Херсон

    м. Херсон, вул. І. Кулика, буд. 143а, приміщення ЦОП

тел.: (0552) 51-02-41

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Нова Каховка

Пункт з 05.08.2019 по 19.08.2019 працювати не буде, вибачте за незручності

    м. Нова Каховка, вул. Горького, буд. 11а

тел.: (05549) 4-52-88

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Хмельницька область

м. Хмельницький

    м. Хмельницький, вул. Героїв Майдану, буд. 12, 1-й пов.,
   каб. 108

тел.: (038) 272-07-58

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Кам’янець-Подільський

    м. Кам’янець-Подільський, вул. Огієнка, буд. 74 каб. 116

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Черкаська область

м. Черкаси

    м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235, 1-й пов., каб. 108-109

тел.: (047) 233-91-77

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Звенигородка

    м. Звенигородка, вул. Михайла Грушевського, буд. 142,
   каб. 3

тел.: (04740) 2-42-24, (240) 2-42-24

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Чернівецька область

м. Чернівці

    м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 200а, 1-й пов.,
   каб. 110

тел.: (037) 251-43-79

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Чернігівська область

м. Чернігів

    м. Чернігів, вул. Кирпоноса, буд. 28, 1-й пов., каб. 16

тел.:(0462) 77-49-27

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


м. Прилуки

    м. Прилуки, вул. Київська, буд. 214, 1-й пов., каб. 6

тел.: (04637) 5-32-65

Реєстрація            пн - чт     з 9:00 до 18:00        
користувачів:       пт             з 9:00 до 16:45
 
обідня перерва:                   з 13:00 до 13:45


Поширені запитання щодо послуг EДП

Де можна придбати захищені носії особистих ключів?

В межах електронних довірчих послуг (далі - ЕДП), які надаються Кваліфікованим надавачем ЕДП ІДД ДФС, не передбачено надання захищених носіїв особистих ключів. З питань придбання захищених носіїв особистих ключів (далі - ЗНКІ) необхідно звертатись до виробників або офіційних дистриб’юторів.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж ЗНКІ розміщений за наступним посиланням Перелік суб'єктів

Чи можливо отримати нові ключі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, якщо термін дії попередніх ще не закінчився?

Отримати нові ключі кваліфікованого електронного підпису чи печатки до закінчення строку чинності кваліфікованих сертифікатів можливо:
в представництвах Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, після подання заяви про зміну статусу кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів та скасування діючих кваліфікованих сертифікатів;
дистанційно сформувавши нові кваліфіковані сертифікати за умов: незмінності реєстраційних даних (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо) та доступності особистого ключа виключно користувачу, за допомогою безкоштовного програмного забезпечення "ІІТ Користувач ЦСК-1" або скориставшись он-лайн сервісом Повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС – acskidd.gov.ua

Який порядок повторної реєстрації заявника після закінчення строку обслуговування кваліфікованих сертифікатів? Чи потрібно надавати новий комплект документів, якщо він вже надався при первинній реєстрації та данні заявника не змінилися?

Процедура повторної реєстрації заявника після закінчення строку обслуговування кваліфікованих сертифікатів здійснюється відповідно до первинної процедури реєстрації заявника. Таким чином для повторного отримання електронних довірчих послуг заявнику необхідно подати новий комплект документів.

Як перевірити статус сертифіката (чинний, заблокований, скасований)?

Перевірити статус кваліфікованого сертифіката можна за допомогою засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1», який можна завантажити на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) у розділі «Отримання електронних довірчих послуг», вкладка «Програмне забезпечення» «Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - "ІІТ Користувач ЦСК-1"», «Докладніше».

В меню програми «Переглянути сертифікати» із всього переліку сертифікатів необхідно вибрати сертифікат або додати його за допомогою кнопки «Імпортувати». Для отримання інформації щодо статусу сертифіката слід натиснути «Перевірити». Більш детальну інформацію про порядок перевірки статусу кваліфікованого сертифіката можна переглянути у п.4.7 Настанови користувача засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Як завантажити власний кваліфікований сертифікат відкритого ключа?

Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів можна завантажити на персональний комп’ютер користувача з розділу «Пошук сертифікатів» офіційного інформаційного ресурсу Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС (www.acskidd.gov.ua) використовуючи поля «Код ЄДРПОУ»/ «реєстраційний номер облікової картки платника податків».

Чи потрібно надавати до органів ДФС кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, які були отримані платниками податків в Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС?

Кваліфіковані сертифікати ключів користувачів (платників податків), які отримали електронні довірчі послуги від Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, передаються до органів ДФС автоматично при підписанні договору «Про визнання електронних документів» використовуючи для цього спеціалізоване програмне забезпечення, он-лайн сервіси тощо. Підписати зазначений договір можна в Електронному кабінеті за посиланням(https://cabinet.sfs.gov.ua/)

Кваліфіковані сертифікати ключів використовуються органами ДФС під час перевірки електронної звітності та ідентифікації осіб, які її підписали.

Чи можна здійснити первинну процедуру реєстрації в Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС через мережу Інтернет?

Первинна процедура отримання електронних довірчих послуг від Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС не передбачає можливість реєстрації заявників через мережу Інтернет.

Відповідно до вимог Регламенту Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС заявник має бути особисто присутнім під час первинної процедури реєстрації.

Яке призначення файлу «Key-11.dat»?

На окремі носії інформації під час генерації особистих ключів програмно-технічний комплекс Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС автоматично записує файл «Key-11.dat», що містить службову інформацію та не є особистим ключем.

Чи можливо скасувати кваліфікований сертифікат виданий Кваліфікованим надавачем ЕДП ІДД ДФС у телефонному режимі?

Кожен клієнт Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС може скасувати або заблокувати власні кваліфіковані сертифікати в телефонному режимі. Для цього заявнику необхідно зателефонувати за номером (044) 284-00-10 та повідомити адміністратору реєстрації наступну інформацію:

ідентифікаційні дані власника посиленого сертифіката;

ключову фразу голосової автентифікації.

Заява в усній формі приймається тільки у випадку позитивної автентифікації (збігу голосової фрази та ідентифікаційних даних заявника з інформацією в реєстрі сертифікатів).

Чи можна отримати ЕДП за посвідченням водія?

Отримання електронних довірчих послуг за посвідченням водія не передбачено.

Як отримати ЕДП державним філіям?

Документи, необхідні для отримання електронних довірчих послуг філіями підприємств та установ державної форми власності (далі – установа):

• заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;

• додаток до Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання ЕДП для більш ніж одного працівника), у двох примірниках;

• оригінал положення про філію або його нотаріально засвідчена копія (надається виключно для ознайомлення);

• документи, що підтверджують повноваження керівника філії (копія довіреності на право здійснення повноважень щодо укладення від імені юридичної особи правочинів);

• копія рішення керівника установи про визначення відповідальної особи/підрозділу в установі*;

• копія дозволу на застосування праці іноземців та осіб без громадянства або службової картки (за наявності таких осіб);

• копія паспорта заявника (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) або копія паспорта заявника виготовленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (копії лицьової та зворотної сторін) або паспорта громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про постійне місце проживання в іноземній державі, засвідчена підписом власника;

• копія посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання, засвідчена підписом власника, або паспорт громадянина іншої країни із нотаріально засвідченим перекладом на українську мову (для іноземних громадян);

• копія документа про зміну прізвища заявника, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

• копія картки платника податків**, засвідчена підписом власника. За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків, замість копії картки платника податків, може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову.

* - вимагається відповідно до п. 6 Постанови Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749 «Про затвердження Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності».

** - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

До реєстраційних документів також потрібно додавати:

1. У разі здійснення генерації особистих ключів заявником у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС – носій інформації для генерації особистого ключа заявника з розрахунку один носій для одного ключа.

2. У разі здійснення генерації особистих ключів на робочому місці заявника за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» – запити на формування кваліфікованих сертифікатів для кожного заявника в електронному вигляді.

ППри здійсненні генерації особистих ключів заявником на своєму робочому місці, заявник повинен зберігати запити (2 шт.) на формування кваліфікованих сертифікатів у форматах: «ПІБ EU-XXXXXXXX.p10» та «ПІБ EU-KEP-XXXXXXXX.p10». Розширення файлу запиту (.p10) повинно залишатися без змін.

Наприклад:

Петренко Петро Васильович EU-6E50VH92.p10;

Петренко Петро Васильович EU-KEP-3R15GT23.p10, де:

«Петренко Петро Васильович» – прізвище, ім’я по батькові підписувача;

«EU-6E50VH92.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням;

«EU-KEP-3R15GT23.p10» – унікальне ім’я файлу запиту для формування сертифіката за протоколом розподілу, що формується програмним забезпеченням за замовчуванням.

Перед генерацією особистого ключа рекомендуємо переглянути

«Відеоінструкцію з самостійної генерації ключів підписувачем».

Що таке "кваліфікований сертифікат відкритого ключа"? Для чого він призначений?

Кваліфікований сертифікат відкритого ключа – сертифікат відкритого ключа, який видається кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг, засвідчувальним центром або центральним засвідчувальним органом і відповідає вимогам Закону України «Про електронні довірчі послуги».

Такий сертифікат використовується для ідентифікації підписувача електронного документа. Варто зазначити, що кваліфікований сертифікат не є особистим ключем та може передаватись між суб’єктами електронного документообігу. Накласти кваліфікований електронний підпис використовуючи лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа неможливо.

Чи можна згенерувати кваліфікований електронний підпис для директора та кваліфіковану електронну печатку на один флеш - носій?

Для кожного ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки потрібен окремий носій. Станція генерації ключів записує особисті ключі у кореневий каталог, тому кожен наступний файл «key-6.dat» буде перезаписувати вже існуючий.

Під час зчитування особистого ключа виникає помилка «Невірний пароль або ключ пошкоджено»?

Для усунення даної помилки необхідно перевірити:

- який ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки використовується першим (вірна послідовність підписів для податкової звітності: бухгалтер-директор-електронна печатка);

- правильність введення паролю, а саме: регістр вводу паролю, мову клавіатури тощо (створений пароль може містити особливі символи);

- чи набраний пароль відповідає ключу, якій використовується (наприклад, пароль до ключа бухгалтера використовується тільки з ключем бухгалтера);

- чи змінювалось ім’я файлу особистого ключа? (у разі зміни ім’я файлу особистий ключ буде пошкоджено, тому необхідно звернутися до представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, в якому отримували ЕДП, подати заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів).

Чи можна змінити назву особистого ключа або сертифіката?

Особистий ключ кваліфікованого електронного підпису чи печатки має жорстко визначену назву – «Key-6.dat», яка не підлягає зміні. Зміна назви особистого ключа призведе до неможливості його подальшого використання. Назва сертифіката може бути змінена за бажанням клієнта, за винятком розширення файлу – «*.cer».

Як змінити пароль особистого ключа?

Для зміни паролю особистого ключа необхідно:

1. Завантажити "засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - "ІІТ Користувач ЦСК-1".".

2. У вкладці програми «Особистий ключ» обрати «Змінити пароль захисту особистого ключа».

3. У новому вікні, необхідно вказати поточний пароль, нижче вказати (зазначити) новий пароль та ще раз його повторити. Далі натиснути кнопку «Змінити».

Варто зазначити, що пароль до особистого ключа змінюється лише для того кваліфікованого електронного підпису чи печатки шлях до якого Ви вказували. За наявності копій електронного ключа враховуйте, що пароль до них залишиться попередній.

Що робити у разі втрати особистого ключа або пароля до нього?

Пароль до кваліфікованого електронного підпису чи печатки відновленню не підлягає, оскільки він відомий тільки користувачу. В разі втрати, пошкодження особистого ключа чи втрати паролю до нього, необхідно звернутись до представництва Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС, в якому Ви отримували ЕДП, подавши при цьому заяву на зміну статусу кваліфікованого сертифіката та новий комплект реєстраційних документів (для отримання нових кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа).

В який строк необхідно отримати нові електронні ключі у разі зміни керівника підприємства?

Якщо у платника податків змінюються дані щодо посадових осіб (змінюється директор, головний бухгалтер або особа, уповноважена на ведення бухгалтерського обліку), такому платнику необхідно до подання наступної електронної звітності отримати кваліфіковані сертифікати відкритих ключів на новопризначених посадових осіб, які мають право підпису документів, та переукласти договір «Про визнання електронних документів».

Варто зазначити, що перш за все необхідно подати відомості про зміну керівника до Державного реєстратора за місцем реєстрації, а відомості про зміну головного бухгалтера – до своєї податкової інспекції.

В якому випадку Кваліфікований надавач ЕДП ІДД ДФС може відмовити суб’єкту господарювання у видачі кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів?

Адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову у наданні ЕДП у разі:

- відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;

- подання документів/копій документів, які мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення, написи олівцем або мають пошкодження, внаслідок чого їх текст (фото) неможливо прочитати (розпізнати);

- невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника;

- ненадання контактного номеру телефону та/або діючої електронної адреси;

- ненадання запитів на формування кваліфікованих сертифікатів відповідальною особою;

- відсутності носіїв для запису ключової інформації у заявника на момент реєстрації;

- з інших обґрунтованих підстав.

Які документи потрібно подати для реєстрації у разі звернення до Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС юридичних осіб, відомості щодо яких відсутні в ЄДР (через державну таємницю)?

Окрім документів передбачених підпунктом 5.2 пункту 5 Регламенту ІДД ДФС, додатково надаються копії документів, що підтверджують належність керівника до юридичної особи та його повноваження (наказ про призначення на посаду), завірені згідно чинного законодавства, та офіційний документ (лист, довідка, тощо) від юридичної особи, в якому зазначається інформація про причини відсутності даних в ЄДР та/або неможливості надання установчих документів (які містять секретну інформацію).
Шановні клієнти!

Кваліфіковані сертифікати відкритих ключів, які формуються Кваліфікованим надавачем ЕДП ІДД ДФС, на сьогодні використовуються у більшості програмних продуктів (веб-сервісів) для подання електронної податкової звітності та в системах електронного документообігу.

Про можливість використання отриманих в Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДФС кваліфікованих сертифікатів в тих чи інших програмних продуктах (веб-сервісах) просимо звертатися безпосередньо до їх розробників або дистриб’юторів.

Одночасно інформуємо, що подання електронної податкової звітності до органів ДФС можна здійснювати за допомогою електронних сервісів та програмних продуктів, які безкоштовно надаються Державною фіскальною службою України.



Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - "ІІТ Користувач ЦСК-1"

Програмний комплекс, що має позитивний експертний висновок та призначений для здійснення накладання та перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки на електронні документи (за виключенням звітності), генерації ключів та управління ними та забезпечує роботу з каталогами сертифікатів.

Докладніше



Програмний комплекс конфігурації електронного ключа «Кристал-1»

Програмний комплекс конфігурації електронного ключа «Кристал-1» призначений для встановлення параметрів електронного ключа, його форматування, зміну паролю доступу до нього, та виконує технологічне тестування електронного ключа для перевірки працездатності при проведені технічного обслуговування.

Докладніше



Шановні клієнти!

Повідомляємо, що на офіційному інформаційному ресурсі acskidd.gov.ua (далі – Сайт) Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС (далі – Надавач) опубліковано Регламент Надавача, який набрав чинність з 01.08.2019.

Також наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.07.2019 № 74 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання електронних довірчих послуг» затверджено Договір про надання електронних довірчих послуг та нові форми реєстраційних документів.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті.

Додатково повідомляємо, що клієнти Надавача зможуть отримати електронні довірчі послуги від Надавача також на захищені носії ключової інформації.

Перелік суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібний продаж. захищених носіїв ключової інформації розміщено на Сайті.

Ключі згенеровані на незахищені носії ключової інформації діятимуть до закінчення строку дії кваліфікованого сертифіката відкритого ключа.

Перейти самостійно з незахищеного носія ключової інформації на незахищений або захищений носій ключової інформації можливо за допомогою електронного сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом.

У зв’язку з неможливістю суб’єктів, які здійснюють продаж захищених носіїв ключової інформації задовольнити попит на захищені носії ключової інформації, Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДФС продовжує надавати електронні довірчі послуги без обов’язкової генерації особистих ключів користувачів виключно на захищені носії ключової інформації.

Ознайомлений

-->