КВАЛІФІКОВАНИЙ НАДАВАЧ ЕЛЕКТРОННИХ ДОВІРЧИХ ПОСЛУГ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДПС

Електронний ключ "Алмаз-1К"

Електронний ключ "Алмаз-1К"


Електронний ключ «Алмаз-1К» - це апаратний засіб КЗІ, що виконаний у вигляді малогабаритного з’ємного USB-пристрою та використовується в якості носія ключової інформації.

Електронний ключ «Алмаз-1К» виконує наступні функції:

    • автентифікацію оператора ЕОМ при доступі до ключа;
    • генерацію особистих та відкритих ключів для алгоритму кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
    • генерацію ключів для алгоритму шифрування та генерацію випадкових послідовностей на основі апаратного генератора;
    • зберігання особистих ключів у внутрішній пам’яті та захист їх від несанкціонованого доступу;
    • формування і перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки;
    • контроль цілісності і працездатності вбудованого програмного забезпечення.

Особисті ключі генеруються, зберігаються та використовуються тільки усередині електронного ключа, та жодним способом не потрапляють за його межі. Апаратна реалізація забезпечує захищеність процесу виконання криптографічних перетворень та унеможливлює доступ до особистих ключів з боку апаратно-програмного середовища. Зберігання особистих ключів та інших ключових даних здійснюється у внутрішньому постійному запам'ятовуючому пристрої електронного ключа.







Інсталяційний пакет конфігурації електронного ключа «Алмаз-1К» IMAGE Завантажити

Настанова з експлуатації IMAGE Завантажити

Шановні клієнти!

З метою забезпечення надання кваліфікованих електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України та у зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідковий департамент ДПС (далі – Надавач) повідомляє, що надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань та з обмеженою кількістю одночасного перебування людей у приміщеннях відокремлених пунктів реєстрації (далі – ВПР), в залежності від кількості працюючих робочих місць (на 1 працівника ВПР 1 відвідувач).

Для отримання ЕДП користувачу необхідно:

ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;

здійснити попередній запис до відповідного ВПР (у разі потреби отримати консультацію) засобами телефонного зв’язку починаючи з 8 год. 00 хв. (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти». Звертаємо Вашу увагу на те, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 00 хв. до 10 год. 00 хв.);

підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію;

прийти у відповідний ВПР на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).

Ознайомлений